Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Thursday, August 22, 2013

Sibuk

Lama tak jenguk, kini aku kembali.
Hai, kepada bukan muslim. Assalamualaikum para muslimin.
Amboy, macam pantun gaya pembuka bicara.
Maaf lama menghilang blogku sayang. Aku tahu aku lupakan kau sebentar.

Aku sibuk mencari rezeki.
10 pagi hingga 10 malam berkerah tenaga mencari rezeki. Orang nak  sambung belajar la katekan. Alhamdulillah berbaloi membanting tulang di tempat kerja.

Masa untuk jejak kealam ijazah kian dekat, dengan rezeki yg sedia ada ni akan ku guna untuk membayar segala keperluan. Yuran pengajian, yuran kolej, alat tulis dll. Insya-Allah cukup. Banyak perkara yang harus di settlekan.

Insya-Allah dengan izin Yang Maha Kuasa semua akan berjalan dengan lancar. AMIN.
The End