Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Saturday, March 30, 2013

Keliru. Yg mane satu ?

 Choose. Atau. Pilih.

Ye, assalamualaikum.

Okay, aku bagi pilihan. 
Kanan atau kiri ? 

Ye, aku bg pilihan yg kacak, bergaya kan ? HOHOHO *gelak jahat* Susahkan ? Both perangai lebih kurang je, tapi ade kelebihan masing masing.

KANAN : Aku kenal mase sem 2. So, kire lame. Kurus aje. Agak sweet talker sikit. Urm, banyak actually. Tapi caring sangat and sweet. SERIOUS ! Mase berkawan tu he's single, then he's taken. Haaa, ni kes dye ye cik adik dan abam ! During he in relay tu, dye tak habaq kat cheq pon sampai laa ni ! Bile cheq nak ungkit msti dye tak ngaku. WALHAL, kat FB punye la terpangpang haa. So, dimana kejujuran ? Sayang, care dye, jeles dye sume wa rase beb. Tapi wa sedar ade wanita mcm wa ni pun dpt rase bnde same cume dye tak tahu kewujudan wa je. So, wa pnye la baik undur diri. Tapi, dye ni, lagi wa pegi jauh lagi dye datang dekat. Kene, wa kawen dulu kot. Haihhh. Kalau wa tak contact mule cakap wa sombong. 

" Sombong :( "

Wa, betol betol KELIRU ! Hari terakhir, we've met. Teman makan KFC, walk together, watch The Croods.

" Boleh tak respon smbil pandang mate saye ? "


Last text beliau :

" Take care babe. Missing you already :( "
" Take care cukk :( gonna missyou so much :'( "

Hahaha, got what I feel ? Okay, ini cerita si kanan. 


KIRI : Baru je kenal. Mase wa practical. Time ni process nak lupekan kanan. Kiri datang. Datang as kawan. Punye la tebal benteng wa buat sbg kawan, entah tang mane arkitek wa silap, dye tembus jugak. Hebak jugak dye ni macam si kanan. Dye tua setahun dari wa. Cakap ade manner, gentlemen sikit, sweet talker sikit tapi manje kemain. Dye punye ungkapan kawan tu lain. Macam nak lebih dari kawan. 

" Jangan pandang saye mcm tu. Mate awak mengoda "
" Tiga hari tak jumpe tahu tak saye mcm org gile ? "
" Lepas ni tak jmpe dah. Awk jaga diri, jage kesihatan, jage makan tau ? Jage diri. Solat jgn tinggal tau. "

:')
So, itulah yg terjadi. Sampai la satu tahap, dye mule senyap tak kate pape. SENYAP. DIAM. Bila aku tanya, tahu jawapan ape aku dapat ?

" Saye takut. Takut jadi mcm ex saye. Awk paham kan ? Awk jauh. Saye jauh berbeza dr awk. Mungkin saye bukan yg terbaik utk awk. Awk baik sangat. Ada laki yg lebih baik utk awk. "

What the fcuk ? HAHAHAHAHA T.T wa nangis bace bhai ! MERAUNG. Aku tak paham, kenape tetibe. Padahal, seminggu lepas before aku blah dari tmpt practical aku kemain okay lagi. Siap ckp takpe tak jauh pun Johor tuu. LAWAK tahu? So, kami jd perfect stranger skrg. Cume aku. Mase tu aku dah mule sayang dye. Kesian. So, itu Si Kiri.

This is how I feel nowadays.
SERABUT.

So, who actually I've love ? Question mark's there. It's complicated. One that I've known so well and long time already, but already have relay at the same time have adore me and didn't even commit of his relay. More to a LIAR and DISHONEST person. One I've known only about a month but he gave so much, treat more than a friend but after a week I've gone from his sight, he push me away. AFRAID, COWARD and SELFISH person. 

I don't know what is this feeling is all about. I was so confused. Maybe, I need to stop seeing, or stalk one of them so I can get my sense back. But, why each time I've try to do so or more specific run away, one of them come back to me?

CONFUSED !
WHAT IS HAPPENING ACTUALLY ?
WHY IS THIS HAPPEN ?

DUGAAN MUNGKIN.
 MUNGKIN.


P/S : Gambar sebgai hiasan saje. Tidak kene mengena pon. Letak pon, sbb muku mereka ade iras-iras :P

The End