Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Thursday, March 29, 2012

Emosional

Bloggg, I seriously need you now! Please tears don't do this to me. Why tonight? Pleasee.

Ya Allah, kau kuatkan la hati hamba-MU ni. Kau kuatkan la kesabaran nye dalam menepuh dugaan. Sesungguhnye kau Yang Maha Mengetahui. Amin

Berjurai jurai air mate aku pagi pagi buta ni. Kenape malam ni? Tears, why tonigt? Aku penat la. Do lend me a shoulder pleasee. I really need one. Ya Allah.

Sakit semalam hanye Tuhan aje yg tahu. Sakit nye smpai nak keluar air mate, tapi aku tahan. Rindu ibu mugkin?

Tapi, air mate ni? Untuk sape? Ya Allah, air mate boleh tak kau berhenti, aku penatttttt sangat. Aku nak tidoo. Please tears. Stop. Pleaseeee :'(


The End