Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Wednesday, December 21, 2011

Tipu cakap tak . Bye .

Tarik nafas . Hembus . Okiee .

Bukan , dan tolong jangan cakap macam tuh boleh ? Mane nak text kalau aku takot ganggu kau ! Mane nak text kalau aku takot kecewa . Bukan kau . Tapi AKU .

Aku KECEWA .

Sombong ? Lemah longlai aku . Tak . Tak dan Tak . Aku takot . Takot rindu balik . Takot aku yang sakit balik . Takot aku yang kecewa . Pedih tahu ? Cukup la . Aku tanak buang mase , buang airmate yang mahal ni. Keluar untuk kau sorang je . Tak berbaloi pon kalau aku tak dapat benefit . Betul tak ?

Tak rindu ? Tipu la kalau aku cakap tak kalau malam , siang aku berharap terserempak dengan kau . Tak depan depan pon dari jauh dapat tengok kau pon cukup buat aku hilang rindu . Tak in face pon , cukup aku tengok gambo kau . Tu kau cakap tak rindu ? TIPU kan ?

Rindu sangat kat kau . Muke kau , bau kau , suare kau , Sengih kau . Sume bende yang kerek kau buat dengan aku . Sape tak rindu kan ? Dekat setahun kot aku kenal kau . Of coz aku ingat mase mule mule kau approach aku dulu . Hahaha , sumpah lawak but sebab aku ego , dan kau ego . Kite memang tak ditakdirkan .

Eh , kering . Kau jangan cakap aku comot boleh ? Kau kerek ek ? <--- ayat dulu dulu ^^

Sekarang , jarak makin jauh . Aku kat dalam . Kau kat luar sane . Ditambah lagi kau kate nak pindah rumah da. Seba duduk situ buat kau rindu aku jee . Haha , sumpah lawak . Kau rindu ke ? Aku tak percaye , tapi aku still terharu . SEBAB aku rindu kau jugak :')

Jumpe ? Of coz nak . Tapi aku tanak sebab , aku yang bakal patah hati . Aku yang bakal sakit . Bukan kau . INGAT boleh . Awek yang kau sangat sayang tuh ? So , jangan la ingat kat aku . # terhenti menaip , jantung macam nak luruh menaip ni sume . Can you imagine . Can't even cry anymore . Broken .

Seriously , aku keep on berdoa so that I could met you . Terserempak ke . But , aku selalu terserempak dengan mereka yang mengenali kau dan aku . Jiran . Hahah , I wonder , Allah mungkin tak benarkan aku bertembung dengan kau . Sebab kau dah berpunye . Atau Allah nak jage aku dari terus hanyut ? # wondering


Mungkin , relationship kite hanye boleh sampai sini . Mungkin juge ini hanye permulaan . Sape tahu kan ? I might be broken but , my love for you is gonna last till I find someone like you . Ade ke ? Tapi tuhan tu maha pengampun dan pengasih . AKu bertaubat untuk jadi yang terbaik . Sebab tu aku tanak jumpe kau . Tuhan tu maha kuase , jadi mungkin pertemuan kite ni ade hikmah in future . Who know's kan ?


To youu Encik kurus yang perasan tersayang . I'm praying for your best . For your happiness . For everything . Semoga , kau , awak menjadi yang terbaik , soleh , kepada orang yang awak sayang . Got it ?

Hati memang sakit selame kite berkenalan . Serious . Falling to you give me something . Thank you . For making me happy , cry , broken . I know you didn't mean it :')


# Setiap pertemuan ade perpisahan . Mungkin berpisah tanpa kate kate adalah yang terbaik . Bye .
The End