Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Tuesday, December 27, 2011

Tak de motif :3

Kenape yee kite mesti jatuh hati ?
Kenape ye,
mesti heart kite berdegup kencang bile jumpe orang yang kite suke ?

Kenape aku suke orang keding ?
Kering ? Kurus ? Serious kot ni .

TAK TIPUU :|

Bukan tu jee ,
Kenape ye aku suke budak yang jenis
macam macam macam urm .................

BAD BOY :|

Seriously ni . Betul !
Pastu orang yang aku suke mesti jenis yang
kerek jee . KANN ? Kerek , tapi inside comel
je sebenarnye . Hihihi .
AKU SUKEEEEEEEE :3

*macam budak nii , mesti jenis bad boy , comel pulak tuuhh , heee aku sukeee :3
NAK FELUKKKKK JE RASEEE
Okiee tak -.-


Kenape juge orang yang aku kenal ni suke
sangat laaaaaaa dgn DSLR =="
Haishhhhh , dah camera kat tgn,
mule la gatal nak amik gambo teman .

Aku tak sukeeeeeeeeeeeeeee
Aku amik gamba sendiri tak pe :)

Banyak betul kenape nye kan ?
Kenape ni , kenape tu ?
Itu dan ini .

Kenape ?
:|


The End