Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Wednesday, December 28, 2011

Mid sem break is NOT vacation , but LIKE I CARE !

Dulu , mase mude mude . Maksud aku mase kite sekolah dulu kann , tiap kali cuti sekolah , mesti dapat homework . Betul takk ? Hee , sekarang dah masuk uni pon ade homework . Tapi , aku tak brape berkenan dgn homework uni ni , sebab kena cari resource sendiri . HAHA


Gampang giler time cuti suruh adik buat homework , tapi diri sendiri maleehhh . Aku lerr tu ! Bukan malassss , tapi bile dah rajin , tak dapat source nak buat keje tu yang aku maleh . Nak bukak Ilearn amik notes , sume tak bolehhh . ISHHHH , APTB !


Ni la dye , cuti mid sem yang penuh dgn homework . Nak kena kerah tenage , kerah otak buat keje . Dah 5 hari cuti cume satu keje je aku siap kann . Yang lainnnnn , TERBENGKALAI ats mejee . Mane nak buat kalau Ilearn tak boleh bukak ? Nak kena print sumee . Ishh , bengang la !


Dah tuuu , naik naik cuti terusssssss
test test test test .
Atotototoooooooiiiiiiiii !


Tapiiiiiiiiiiii , aku lantak apeee . LIKE I CARE can ? It's a mid sem break and I should cherish my break . Betul tak ? Untuk ape serabut kepale sangat ? Name pon CUTI ! So , cuti laa . ENJOY !


Ye laaa , mane nak terbuat sume keje study tuu kalau , balik balik jee da menapak ke kampung main banjir bagaiiiii . Jumpe siblings yang dirinduiii dok leee main main lagiii . Jumpe nenek yang terchintaaa borak borak lagiiii . Haaa , memang tak bergerak sume . Dah balik rumahh , adik pulakk ajak pergi zoo . Berjalan lagiiii . Yeee , saye anak dara kuat berjalann . Tak payah bisik bisik . Aku tahu .


Ni , dok terperuk kat rumahhh , nak study , Ilearn tak boleh nak download notess . Gerammm jee laaa . Last last layan movieee . BREAKIND DAWN part 1 . Tak dapat tgk wayang , download je la kann . Senang . Save duitt . Haruslaaaa . Aku dah pokaii . Tu pasal dah tak duduk menyewaa . Duduk dalam kolej ! Hikhik , save baget sikittt :)


So, Mid sem break ade assignment mengunung ade aku KISAH ?
Cherish the moment at home lagi baik kann? Nanti rindu pulak .
Test ? Alahaiii, INSYA ALLAH , malam ni ade mood aku study la
Ade lagi 3 hari sebelum aku balik , jadi baik ENJOY puas puas :D




The End