Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Monday, December 26, 2011

Jatuh

Jatuh
Jatuh
Jatuh

Ape yang jatuh tu ? Hikhik , bukan jatuh yang jatuh tangga tu . Jatuh basikal ke . Bukan . BUKAN . Jatuh hati . Or . Jatuh Cinta . Yup !

JATUH CINTA !

Have you feel it ? Is not puppy love . It's love . LOVE . Got it ? Haa , bile anda jatuh hati like macam cinta pandang pertame . Bak kate orang mandi tak basah , makan tak kenyang , tido tak lena tu . But , tu tak betul sangat . Lena je tido , mane ade mandi tak basah kan ? Kena air basah la . Pastu makan tak kenyang tu tipu la :P


Okiee , kalau jatuh hati tuu , awak jumpe orang tu mesti malu malu . Betul tak ? First time jumpe tak bekelip mate . Macam ade chemistry kat situ . Ecehhh ayat . Hikhik . Okiee , means , mata tertatap tak berkelip . Haaa , sekali pandang nak pandang lagi . Haaa , macam tuh la . This thing usually happen to guy . Betul ? Salah sorry lerr . Hehehe , teman hentam aje . Okiee , pastu if dah jumpeee , kerap jumpee , tak jumpe sehari dah rindu . Rase macam sehari macam seminggu . Haaa . Pastu dulu ye la gaduh gaduh . Gaduh manje . Konon ego . EGO . Aku le tuh . Gedik nak gaduh . Eh , suke aku la . Bende akan paling rindu nanti . Tak percaye ? Percaye laa :)


Tapi , dalam keadaan jatuh tu . Hati-hati . Sebab jatuh sangat sakit . Tak percaye ? Cube jatuh atas jalan tar . Kalau tak luka calar sikit . Betul tak ? Haaa , macam tu le rase tapi lagi sakit . Hahaha . Betul tak bagi yang berpengalaman ? Kan kan kan ? Haaa , so be careful ;)



" Love is awesome but love also pain "

The End