Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Friday, November 25, 2011

Sekali lagi aku buat , Bila nak berubah , semua salah kau atau aku yang bodoh ?


Kau atau aku ? Aku atau kau ? atau mereka ?
Sape yang patot dipersalahkan atas semua yg
berlaku ?

Aku .
Kau .
Merka ?

Sekali lagi aku jatuh , dalam dalam sedalam
dalamnyee .

Jatuhh
jatuh
jatuh
HANYUT

Sejak bile ? Sejak kau datang dalam hidup aku .
Sejak kite telah menjadi kawan dan hanye kawan
tidak lebih dari tuh walaupon , hakikatnyee kau
layan aku seperti kite ade sesuatu disitu sehingga
aku terus hanyut dalam alam yang kau bina tuh .

Betul ke ? Realiti ke ? Atau itu semua dusta dan tipu ?
Tipu belaka ? Hanya bibir merah lidah yang panjang
itu bergerak gerak mengatakan ayat ayat yang penuh
manis bak madu tapi sebenarnye pahit untuk ditelan ?
SWEET ?
#runsing suda hati dah kepale aku

Patot ke aku percaye kate kate manis tuh yang keluar
dari mulut merah yang basah dari kau tuh ? Patot ke ?
Sedangkan hati kau ditempat yang lain ?

BODOH !

Ye , aku bodoh . Bukan kau .
AKU !

Sekali lagi aku buat . Aku tak nak . Aku berontak .
Memberontak . Sekuat hati . Banyak kali aku cakap .
TAK NAK !
Tapi , kau ? Masih pakse aku . Kenape ?

Aku rindu . Sangat . Aku rindu . Sangat .
Dekat sape ? Sape rindu ? Pade sape ?
KAU .

Kau cakap rindu , tapi betul ke ? Boleh ke aku percaye ?
Aku cakap bla la kau nak rindu aku . Tapi hati berbunga .
GILER .

HAHAH , aku dah giler agaknye jatuh hati kat kau .
Dah lame aku jatuh hati kat kau . Kau tahu kan ?
atau kau lupe ? Atau kau tahu tapi kau pergunekan aku ?
BERANI KAU !

Salah sape aku sesat ? Bila aku nak berubah ?
Sekali lagi aku buat , bila nak berubah ?
Semua salah sape ?
Aku ? Kau ? Mereka ?
Mereka sape ? Syaitan ?
Atau nafsu ?



"Ya Allah , kau kembalikan aku ke jalan yang betul . Jalan yang benar . Jalan yang lurus .
Sesungguhnye , aku insan yang lemah dengan hitam suda hati ni . Bantulah aku
Ya Tuhan hamba mu ini . "



#Lost . Rindu . Dilema . Sakit . Menyesal . Berdoa .

The End