Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Monday, November 28, 2011

Ape yang aku rase dan kau tak boleh ganti dan kena pulangkan . TY

Mengeluh panjang aku bace entry korang -.-
#sigh

Sedih . Hati ni sedih membacenye . Terluka .
Hati ni terluka mengingatinye . Parah sgt da .
Urghhhhhhhh . Aku marah . Bengang . Maki .
Pada sape ? Siape ? Untuk sape ? Siapakah ?
Tunding lima jari kecik comel dekat diri sndri .
Yup untuk AISYAH JALIL . Aisyah . Ye . AKU .

Bodoh . Fool . Idiot . Sengal .
HAHAHAHAHAH

Can someone just bring me far far awayyyyy ?
Away from all this situation ? This epic drama ?
My epic sadis drama . I mean seriously . SERIOUS .
If someone can , I might fall for you and forget him
:'(

AFQ

Haishhh , awak . Awak . Awak . Awak . Awak .
I hate you but I love you . Get it ? Do you ?
Saye benci awak tapi saye sayang awak .
Okiee ?

Tapi semua ni takkan jadi betul punye . Sebab .
Sebab . Sebab . Sebab .
Hati awak dah dicuri orang . Dicuri . Were stole .
By who ? Whom ?
Girlfriend tersayang awak yang awak tipu hidup hidup la .

You wondering . If you doing right . And you're ok .
WTF ?
I tell you this , YOU'RE NOT DOING THE RIGHT AND IT'S NOT OK !
Got it ? Paham ? Okiee ?

Awak curi hati ni , and macam macam lagi awak dah
curi dan amik dari saye ni . So , pulangkan balik yee .
Please return it back coz I don't want to live like this .

Lelaki lain , paham kann ? Hati aku dah dicuri . And .
You can't replace him . Get it ?
Even if I already over him . You CAN'T .

Thank you boy for playing , stealing , ruin and hurting me :')

#malam yang sangat penuh emosi .
Kau akan aku ingat sampai mati .
Sebab sakit kan hati ni .
Dengan segale kesalahan kau pada aku .
I hechu boy .

The End