Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Saturday, November 26, 2011

Kalian terima kasih dan Selamat hari lahir buat kami :)



Terima kasih anda . Kalian . Mereka . semua .
Hadiah . Kek . Coklat .
Terima kasih . Terima kasih tak terhingga .

Kak fatin , Laila , Kinah , Jem , Isma , Lili .
Yang perempuan .
Ikmal , Acap , Ijat .
Yang lelaki .
Terima kasih .

Yang buang mase , yang jauh dari jitra katenyee .
Yang dari kristal . Yang dari zamrud . Yang dari mutiara .
Terima kasih . Terima kasih .


Happy belated Birthday buat kami .
Fasz Jimmy ini gambar yang aku curi .
Maaf tanpa izin aku curi .
Hehehe . Happy Birthday Kembar .
Kembar yang dilahirkan hari same .
Tapi ,
Lain ibu dan lain bapa .
Lain jugak tempat lahirnyee .
Happy Birthday .
First time kite sambut together kan ?

May Allah Bless us :)


The End