Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Friday, November 04, 2011

Be calm :/

4 november 2011 . Ape tuh ? Saat , yang paling
gementar untuk semua candidates UiTM Dip.
M'sia . Yup . Aku ? NERVOUS sangat ni . I'm,
so damn worried . My hand is shaking while I
am typing this . Serious nervous . Why ? Well ,
result akhirnye keluar . And , semua orang pon
begitu jugak . Yes . Semua budak UiTM yang
dok melangut tunggu result . Ade yang risau
sampai susah nak tido , ade yang risau sampai
dok menggeletar , ade yang risau sebab takot
repeat dan sewaktu dengan nye la . Aku ????
Risau yang amat aku kena repeat paper of coz !
So , to all candidates , Good Luck , All the best !

Aisyah , please be calm :/

The End