Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Monday, October 24, 2011

Thank you ayah :')

Hey baby blog . Hari isnin harini .
And I'm feelin' great . :) Ingat tak ,
aku buat post pasal ibu tuh ? Now ,
ayah pulakk . Hmm .

Aku ni hidup kalau tak susahkan
orang memang tak boleh agaknye
kan ? Hmm . Dah la susahkan ibu ,
ni susahkan ayah . I'm so sorry ayah
:(

Yeahh . I'm may feelin' ok , but I'm
not went it coming to this family thing.
#mengeluh panjang . Lately handphone
yang aku dok cite dulu tuh ingat ?
Rosak balik . Dan aku memang tak nak
dah nak pakai tepon sengal tuh #marah

So, ayah hantar pergi kedai . Dan tadi
la baru amik balik . Mase dalam kedai ,
ayah cakap la macam macam laa .

Ayah dan anak punye talk talk :)

A : Ca , awak nak hanphone mane ?
Tengok la kalau ade yang berkenan .
C : #tengok tengok . Urm , yang tuh haa
#tunjuk galaxy s ;)
A : Yang ni ke ? Haa , Bos ! Ini berape ?
B : Ini a ? Ini wo wa bagi lu itu 1200 punya .
A : Ohh . Ok . Haa , macam mane ? Yang ni
tak nak ? #tunjuk corby
C : Urmm , #geleng kepale . Urm , haa !
yang ni ! #tunjuj X6 kot . tak ingat .
A : Yang ni ? Ke ? Hmm , Bos ! Ini ?
B : Ini 300 woo . No wifi punya .
C : Er ? No wifi ? Tak nak la .
A : Yang ni tak nak ? #tunjuk kat E6 (nokia)
C : Haaa , boleh boleh .
B : Ini lu angkat wa kasik 900 wo . Boleh
touch skrin punya .
A : Macam mane ? Nak ?
C : Errr . Cantik tapi macam mahal je ^^"
A : Habis ?
C : Tak pe laa . Amik C3 je laa yah . :)
A : Bos kasik itu C3 , kolor biru satu dan purple .
Wa kasik angkat bukan sekarang tapi itu november .
B : Ok . Nanti lu nak order lu datang wa pergi oder .
A : Ok . Kasik harga aa .
B : Ok .

************************************************

Haaa , nampak tak ? aku tak demand pon .
Aku kesian dengan ayah sebab nak kena beli
kan aku . Dah la beli untuk kakak aku sekali .

************************************************

A : Ayah bukan tak nak belikan awak yang
tuh . Tapi kang ayah belikan , Ibu marah pulak .
Nanti tanye dapat duit dari manelaa .
C : Hah ? Tak pe laa . C3 pon boleh :)
A : Betul ni tak pe ?
C : Tak pe laa . Tak kisah pon .
A : C3 tuh wifi adekan ? 3G je takde kan ?
C : Aaahh . Tak pee . Boleh jee . Bukan gune pon .
A : Ayah kesian je kat awak dengan kakak
tepon asik rosak jee . Lagi satu ayah belikan ni
untuk hadiah hari jadi awak . Ni ayah beli jangan
cakap kat ibu . Cakap dengan kakak sekali .

************************************************

Ok . Aku speechless sampai situ . Sedih .
Terharu . Dalam hati ni da memaki diri ni
yang bodoh -.- . Sumpah aku rase bersalah
sangat . Dengan Ayah , lagi lagi dengan ibu :(
I'm so sorry . Selalu menyusah mereka ni .
Haish #rasenakhantukkepalekatmejaseribu


Tapi , saye sayang mereka . Aku rase memang
bersalah sangat sebab menyusahkan mereka ,
tapi apa yang mereka buat . Bagi makan , love ,
tempat berteduh , duit , ilmu , didikan . Ni
semua tak dapat aku balas dengan harta or ape
ape . Tapi aku boleh balas jase mereka ni dengan
kejayaan aku .

Imagine time result SPM dulu . Mase aku score ,
7A's tuh , Ibu hampir menangis kegembiraan ,
dan ayah senyum bangga ? Tu la saat yang aku
rase aku bangga dengan diri aku sebab buat
mereka ni tersenyum .
Tapi tuh dulu , zaman sekolah . Sekarang ? Aku
ni menyusahkan dorang jee .

"Ya Allah , kau kuatkan iman ku ni . Berikan aku hidayah dan petunjuk ke jalan yang lurus . Bagi aku pulihkan semangat aku yang telah pudar . Bagi aku membahagiakan mereka yang aku sayang iaituAyah dan Ibu ku "
:'(


So , kena start pasang niat dari sekarang ,
bukan pasang je . Tapi buat sekali , mungkin
result yang akan datang ni tak la sebaik mane ,
But I'm gonna start push myself to success !
That's is my promise ! Just untuk tengok
mereka tersenyum , menangis gembira dan
bangga dengan anak yang macam aku ni :)

They are my sunshine , my love , my precious .
And I'm gonna let them proud of me again .
Soon .

I love them to infinty

and

Nothing can replace my love to them except death

:')

Sincere daughter,

Nur Aisyah Bt Abd . Jalil




The End