Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Wednesday, August 17, 2011

ubat :(

aku dengan terpakse nyee dikerah oleh RABI JAAFAR dan NAZLIYA SAFEE .
sedih wei teraniaya macam gini weii . sumpah sedih gilerr . hadoiiiii . nak tembak diri
jee rase weiii tadii . aku dikerah untuk dibawa ke klinik untuk jumpe dengan doktor
doee . lemah gemalai akuu . pergi unit kesihatan UiTM sudaa la kann . ni klinik .
tak gemo benor aku . dah tu kalo depa yang bawaq aku tak pe . ni liya jee yang teman aku .
di suruh nye pulak orang lain yang bawak aku ke klinik . tak ke menyusahkan tu name nyee ?

aku pergi klinik dekat dengan perda . PERGHH jalan dia sungguh padat beb
disebabkan oleh uptown punye pasal . pergi daftar . bagi I/C , tulis butir peribadi
dan " tunggu name anda akan dipanggil kejap lagi " yeah . selesai daftar .
tunggu jappp andd .

<<< NUR AISYAH

masuk lerr bilik doktor . ajak liya teman masuk sekali . ok . ye ye AKU TAKOT
DOKTOR . SO WHAT ?? ade aku kisahh ?? dia tanye laa kan aku kenape
and aku bebel laa kau kenape and dia mule amik stetoskop dia tuhhh . ok
*inhale and exhale
ok , dia bagi ubat . amik kat depan

tu diaaaa . 4 jenis aku dapat . 3 pil yang paling aku BENCI . and ubat air .
aku mintak MC :) sebab hari ni satu hari aku tak datang kelas . ^^
aku dapat ubat antibiotik , batuk , demam , selesema . andd . RM30 burn .
kalo g unit kesihatan dapat laa ubat free . NI TAK , depa sajee jee nak kena
kan akuu . -..-

kuar kuar kan .
*doktor cakap hape ?
#urm nak demam .
* serious laa -.- jangan men men
#demam , batuk , selesama and muntahhh
* eh serious muntah ? jangan main main
#-.- betul laa . mane nak main main . lebih appetite tuh yang muntah
*hmmm . -nta ape aku da tak dengar da dia cakap .

sampai rumahh

*makan ubat tuhh
#haa yelaa
*da berapa hari daa ?
#2 jee sebenarnyee
*sibuk risaukan orang sakit, dia tuh tak sihatt -.-
makan ubat tuu
#haa . yelaa .
kena siku dengan dia
#hehe
*asal gelak ? suke sakit nii ?
#ish -.- mane ade orang suke sakit
*makan ubat tuu .
#haa . yeye . TY
*haa . ok ok . tak susah pon :)
#sengih jee ^^

dude ! tak suke laa ubat niii . tak nak boleh ?? GRRR -.-
MENCI MENCIIII !
werkkk . sumpah tak gemo beno teman makan ubat nii

kenapa laa ubat tak bolehg jadi macam jellybeans ??
kan sedapp ? kan kan kan kan ?
GRRR -.- nak ibu sayeee . cepat laa nak balik . :(

night peeps
choi nak tidoo :)

The End