Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Friday, August 26, 2011

# spontaneous Thursday 2 # at last ! tak sabar !



ya Allah . akhirnyee , hari hari yang aku tunggu tibe jugak weii . 3 month feel like 3 years doe . sumpah da tak tahan da ni . membuak - buak rindu daa . ibu !! ayah !! korang sumee ! tunggu aku pulanggg ! AHAKZ ^^ wei excited nyee aku nak balikk . yela dalam brape hari je nak balik , macam macam masalah timbul dude ! fewning aku dibuatnyee . ape masalah yang aku terima?? well >>

GOOD NEWS : my tiket actually was 7.10a.m not 7.10p.m . means balik awal pagi JUMAAT la kann ?? HAHAH . seronoknyee *gaye excited habis macam joyah .
BAD NEWS : *muncung mulut . kite kena ponteng kelas SERVING iteww . macam mane nii ? sape nak gantii ? SIGH .

haa . tu dia yang cheq dok pikiaq dak habis habis . fewning woo wa cakap same luu . but now , sume settle . tinggal packing barang esok pepagi gerak Bayan Lepas naik flight . HAHAHA . bestnyee nak balik . ni sekarang aku takde kelas , kalau aku tahu , hari , sekarang jugak aku balik kott . tak pe tak pe . sume yang berlaku ade hikmah nye kann .

What i can said is
TAK SABAR NYE NAK BALIKKKK !!
HOME !
IBU !
AYAH !
ADIK BERADIK SUME !
TUNGGU ITEWW BALIKK !
:D

mood : excited nak balik

The End