Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Thursday, August 18, 2011

# spontaneous Thursday 1 # aisyah jalil :)


baru baru ni lepas wordless wednesday , datang pulakk spontaneous thursday nii . kebetulan pulak aku njak update kann . cube laa . orang cakap trying new thing learn new knowledge tau . haa . tak de binatang hape pon . just taip spontaneous thursday and update blog mesti laa hari khamis . name pon spontaneous thursday kannn . so aku nak cakap pasal aku hari nii . yelaa , i know maybe many of you mesti tertanye tanye sape kah AISYAH JALIL kann .
ni AISYAH JALIL

YES YES YES YES

THAT'S ME :)
i just love someone that broke my heart even i know my heart is breaking up in million of pieces
stupid ? YAH ! i know .
i just love to keep all my pain by myself . crying at night but smile at day light :)
hipocrite ? YAH ! i know .
i just someone that sometime feel alone in this world because no one understand me .
what ever ? YAH ! whatever .
sometimes i just said something rude .
i'm not good in saying good thing .

tapi , ape yang aku tahu

i just being me .
being myself .
this is AISYAH JALIL :)
THANK YOU FOR UNDERSTANDING ME
i'm proud to be ME !

KTHXBYE :)


The End