Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Sunday, August 21, 2011

piuhhhh , Akhirnyee :)

KORANG !! KORANG !!
nengok blog itewww *tergedik gedik
ok enough ready dengan tergedik tuhh sebab aku bukan macam gituu :)
nampak tak ade sedikit perubaha dekat blog wa ni ?? haa . banyak laaa
jugak perubahan actually . kihkihkih . macam shout box aku da tersembunyi
and dia ade kat tepi sebelah kanan korang yang ade doodle tulis shout here uhh .
haa . and and and *tergedik jugakk . nampak button follow and dashboard iteww ??
haa . macam tmblr an an an ? TY TY awak buat tuto yang sangat membantu tuu :)

ok . sapekah yang teman maksudkan tuh is CIK FASYA :)
tengok blog dia pon lawa .
bawah ni haa >>>>>>

ok one more thing teman nak kasik tahu same kome sekalian is ,
SHE IS REALLY GOOD AT DOING DOODLE !!
OH EMM JAYYY , sumpah cute benor kome punye doodle Fasya .
so , dia pon ade buat tuto about HOW TO MAKE DOODLE :)
sangat tomeii DOODLE yang dia buat .
ok ni hasil yang aku buat berdasarkan tuto dia . agak serabut sikit laa
first time maaa , memang la kann . beside cik Fasya ni gune CS5 aku
pulak CS3 jee . heheh . so nak jadi tak serabut lagi is

Practice Make Perfect !! ^^


ok , selain cik Fasya , TY jugak buat cik AISYAH !
name kite same laaaaa ^^ awak punye tuto banyak tulun iteww
hakhakhak . sorry tergedik . saje jee . ok dia pon ade buat tuto tuto yang
sangat bergune for blogger's :)
so , if need any tuto untuk menaikkan seri blog anda , boleh la lawat
mereka nii :)

ni bawah ni blog cik Aisyah . lawakannn :)


ok hope korang suke some of perubahan yang aku buat :)

bubboiiii
*senyum sampai telinga




The End