Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Monday, August 08, 2011

Mr . BABIRI a.k.a Mr . Beb


bad Monday . yup . sumpah hari isnin minggu ni sangat la tak baik . why ? imagine i woke up late and otw g kelas boleh pulak traffic jam yang amaat sangattt . haaa . tak cram pulak kan kaki aku duduk dalam kereta dalam sejam macam tu . kereta pulak jalan macam kure-kure . kejap kejap break . haaa . sampai kelas pukul 8.30pg . BHAHAHA . lambat sangat da aku datang . berlari lari aku . comel je aku lari .^^
sampai sampai kelas lecterur tengah bincang pasal soalan yang dia bagi kiteorang minggu lepas . aku rase sume orang tak buat sebab tak paham dia ajar . kan korang ? kalo betul tick suke kat bawah ^^ . da tuu time buat pulak latihan nii , boleh pulak dia buat macam kiteorang ni bermata besar . saye ulang macam kami BERMATA BESAR laa sangat kann . buat tulis kecik kecik . alahaiii . lemah aku . da tu dia main tulis je jawapan. tup tup , dapat nombor tuu . and kami macam .

Student :

“ ERR...miss mane miss dapat nom ni ?”

“ERR.. miss macam mane nombor ni boleh jadi macam tu pulakk ?”

Lecturer :

“ nombor ni i dapat dari sini laa “

“ You guys ni kalo you guys tak paham habis la ea. During final nanti you guys susah laa


. “

“ you guys kena laa buat latihan selalu tauu . i da tak tahu macam mane lagi nak push “

hadoii , mane nak paham kalo ajar laju yang amat miss . betul tak korang ??? okk , da lari tajuk pulakkk . actually nak cerita pasal haiwan yang haram disisi agama . saye ulang yee HARAM.

mase kelas ctu nii , ngantok yang amatt mase nii . SYAITAN betul ! kami belajar pasal makanan halal . tengah belajar belajar tuu , masuk pasal babi , and ustaz pon tunjuk laa gambar babi tuu

macam ni laa gambar nyee and dia tulis title MR . BEB hahaha . lawak giler ustaz bagi name . dah tu ade orang tanye

*Student : Ustaz , kenapa babi tu berbulu macam tuu ?

Ustaz : (loghat gannu) sebab dia kacukkan yee .

*student : dia kacukkan ape ekkk ?

Ustaz : kambing biri-biri yee .

*student : oh jadi panggil dia MR . BABIRI laa ea ?

**whole class : kahkahkahkahkahakah (gelak guling-guling)

ok tipu whole class gelak guling guling laa kann . macam mane nak guling kalo kelas penuh meja . betol tak ? hahaha . so dalam mase yang same aku tak de keje gambar ni pon terhasill :)

hodoh :)

bubboi
aku ponteng kelas bel311 :)

The End