Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Friday, August 05, 2011

ibu :(


ibuu , sorry buat ibu susah baru baru nii . sumpah tak nak pon caca susahkan ibu .
i hate myself because of this . suke menyusahkan orang itu adalah aku paham ?
menyusahkan = aku
sorry ibu :(
apela aku nii jadi anak suke susahkan ibu . sorry sangat sangat tak dapat nak buat ibu senang . selalu susahkan ibu . ibu caca minta maaf susahkan ibu , tapi tak pernah terungkai pon kata kata ni untuk ibu . kenape ek ? segan ? malu ? tak berani ? nta aku sendiri tak tahu . ape yang aku tahu segala bende yang menyusahkan akan aku topup balik untuk ibu tersayang aku .
THAT IS A PROMISE FROM ME TO YOU IBU :)
i'm gonna make you proud just like my spm . i will . i promise .

sorry

night peeps
mood is in guilty


The End