Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Wednesday, April 06, 2011

separuh da hilang

aku rase separuh nyawa aku da hilang nta terbang ke mane aku sendiri tak tahu .
Aisyah please be strong !
macam mane nak kuat kalo hati da kat tempat lain wei .
duduk dalam kelas tapi otak da melayang fikir bende alah lain .
final nak dekat pon still macam gini .
urghhhhh ! sekarang rase cam handfone aku tak bergune langsung . nak buang boleh ?
banyak cantik aku ! ayah beli tuu .



pesananringkas : kemane hilang separuh nyawa aku ? rumah ke ? ok nak sambung buat assignment esok kena hantar and esok ade test management wish me luck ! plus aku sorang je yang tak tido sebab nak buat bende alah ni . :'(

The End