Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Thursday, March 31, 2011

jatuh hati

Assalamualaikum peeps !

Nak bagitahu yang ade satu entry tu kan aku punye pesanan ringkas ade ckp aku jatuh hati kan ? haa . mmg aku bnci bile da jatuh hati ni tapi , bukan aku jatuh hati kat orang ok ! hehehe . dekat bende alah ni . aku nakkkk laa bende alah ni . sebab tu aku ckp aku benci bile aku jatuh hati ni . sebab nanti aku nak . nak nak nak ! tapi fulus pon mesti ade . at least bile ade bende alah ni boleh la aku isi mase aku yang kosong tu kan . pusing pusing area rumah sewa aku ni . bestnyee . berangan je laa . da lame da aku jatuh hati kat bnde alah ni . since ade satu geng ni dok bawak kehulur kehilir berwarna warni ni . seronok and menarik ko memang da boom la ! pastu kebetulan ade one time aku nampak sorang dak pompuan ni bawak bende alah ni . kolor biru pulakkk ! adoii! Tu yang teros jatuh hati tuu . benci laa . jeles gilerr dia ade . nak jugak .

Haa . korang mesti tertanye tanye apekah bende alah tu kan ? hehehe . saje je nak wat suspen .


Haaa . ni ler ! aku jatuh hati kat basikal ni .

seyes wei . sebijik orang aku nampak tu pakai basikal ni . nak jugak ! benci benci ! kalo ade duit hmmm memang da beli dah . nasib pikir dua tiga kali gak nak beli . haish . jeles pada org yang ade.

Tu je for today . thanks for reading :)

pesananringkashariini : kadang kadang biler da rapat dengan orang kiter jadi kawan dengan orang tu and da anggap like kawan baik , orang tu pulak menjauhkan diri . sedih biler kehilangan kawan yang tersayang . yang second ni , biler kiter da sayang orang tu pastu nampak pulak depan mate dia dengan orang lain , rase cam gugur jantung kiter ni . kawan ku tuu please kuat kan hati anda ye ! kumbang bukan seekor ! ramai lagi laki yang baik kat dunia ni . dia memang tak gune . lupa kan dia ok ! kuat ok ! aku and yang lain sentiase ade dekat ngan ko !


The End