Suke celoteh saye klik sini ;)

The Queen

My photo
Nama aku Aisyah. Aku mempunyai pelbagai karakter. Menjaga hati orang bukan kepandaian aku. So, don't say I didn't warned you if you get hurt by my words. Hi ! Really pleasure to know you ;)

Friday, December 03, 2010

JANGAN KRITIK , TAPI SOKONGLAH !

Assalamualaikum ...

Hye everyone ... ok .. hari ni .. nak bagi tahu pasal sahabat yee ... SAHABAT ! hoho .. ^^ ok ... saya nk tanya korg pe tu mksud sahabat ?

OK ... pada saya sahabat tuu seorg yg selalu menyokong ape yg kte buat .... dan menghalang kita kalo kte buat yg salah ... ok ? betul x ? setuju x ? sahabat jugak org yg akan selalu dengar keluhan dan pelbagai masalah kita dengan hati yang terbuka ... kire pendengar setia kita LAH ! setuju x ? then ... sahabat tu ...... paling penting la ... dia tak akan sesekali ckp belakang pasal kita ... setuju x ? ok ..

Kalo mcm tu kan knpe bila saya buat event nk jmpe kawan2 saya blek ... de hamba ALLAH ni mempertikaikan knpe saya buat hari yg dot dot dot ... sedangkan saya da tulis notis2 penting bhwasenye ... tarikh yg saya letak tu tak confirm lagi ... saya ulang yee TAK CONFIRM LAGI ! n saya mntk semua sila beri sokongan n kerjasama untuk bagi tarikh2 free ... ni dia marah2 ... bukan saya x amik kisah dorg tu busy ke x ... cume saya mntk tarikh dorg free so that boleh pilih hari yang lebih bersesuaian dan yang membolehkn semua org boleh hadir event ni .. saya pon busy jugak ... dalam notis event tu jugak saya ade beritahu yg sebarang masalah cntct saya ... nape x buat mcm tu ...? knpe msti mengadu kat org len ckp nape buat hari dot dot laa ... pergi laa korg enjoy tanpa aku .. haish ..

= =” jgn laa mcm tu ... saya buat event nii tok semua boleh jmpe semula ... ni ke yang dikatakan sahabat ?

Jadi ape pendapAt anda semua ?? ape tu sahabat ?? mungkin yee sedikit tidak puas hati antre sahabat tu mmg ade ... biasala kan ... sedangkan dalam keluarga pon ade pasangsurut nye ... ni kan dalam persahabatan ... so tu people out there yg terse ... bukan pe ... sori lah ye .. saya cume nk bg tahu ... yang segala ape yg sahabat korang buat kalo berkaitan reunion ... beri laa sokongan .. bukan nye kritikan ... sahabat korg just nk jmpe balik n nk luahkan rase rndu dihati setelah sekian lame x brjumpe ... berilah dorg support or idea2 n nasihat2 ... yee ... saya ulang bukan KRITIKAN ..^^ SO .. yang membace ni .. renung-renungkan LAH !

Sekian ...

all about life


The End